eemmaaf.blogg.se

♡10 frågor om mig♡

Kategori: Allmänt

1. Vad är ditt fullständiga namn?
        Emma Julia Folkesson
2. Vad gör dig glad?
       Mina vänner!
3. Längtar du till julen?
     Ja jätte mycket!!
4. Vad önskar du dig i julklapp?
   Iphone 5s, presentkort, pengar,
   hollister kofta och mjukisbyxor
  och body butter, ja typ det.
5. Vad vill du ska hända 2014?
    Jag vet faktiskt inte, men
    mycket bra saker i alla fall!
6. Vad har du för mobil?
       En iphone 4s vit.
7. Dator/tv/mobil?
   Helt klart mobilen!
8. Berätta 3 sanningar om dig själv?
  Jag blir less på folk som ljuger och är ego.
  Jag är as sur på blogg.se för det är damp.
      Jag kan inte leva utan min mobil
9. Vart är du just nu?
   Jag är i mitt rum.
10. Roligaste minnet under 2013?
     Har jätte många roliga minnen!
 
  puss;*

KOMMENTARER:

  • Julia säger:
    2013-12-14 | 20:59:08

    Vad vill du ha för färg på Iphone 5s?

    Svar: guld:)
    Emma Folkesson

Kommentera inlägget här: