eemmaaf.blogg.se

♡Julklapparna 2013♡

Kategori: Allmänt

Hej!♡ I tisdags var det julafton! Jag tog tyvärr inga bilder från julafton, vet inte riktigt varför men aja. Först när jag vakna så gick jag ner och såg på tv och så. Efter det så fixade jag mig och sen åt vi jul lunch. Sen såg jag och min lilla syster på Camp Rock, haha:D Det här året öppnade vi faktiskt julklapparna innan middagen, för min små syskon ba JULTOMTEN JULTOMTEN! hahah.
 
Men då innan middagen så öppnade vi julklapparna och sen åt vi julbord:P Sen så åt vi godis, pratade och körde Wii. Efter det så såg jag på film och sen somnade jag, ja det var väl min julafton. Det var i alla fall kul och jag blev jätte nöjd med alla min julklappar!:D TACK ALLA SOM HAR GETT MIG NÅGOT, ÄR JÄTTE TACKSAM!♡
 
Igår fotade jag alla mina julklappar så ni ska få se bilder på allt, även den 20:onde så hade jag och mina kompisar liten julafton haha men alltså vi gav varandra julklappar, så ni ska också få se vad jag fick av de.
 
 
 
 
                              AHH EN IPHONE 5S GULD! TAAAAAAAACCKKKK♡
 
                                   The body shop bodybutter i lukten peach!
 
                        Beuticology sett, men fyra showergel och en bodylotion.
 
        Hollister bodymist i lukten Seacliff Beach, det måste nog vara den godaste doften i världen!
                                    Victoria Secret bodymist i lukten Secret Craving.
                                                          Toffifee love it!
           Present kort på Ginatricot: 200:-                 Present kort på H&M: 300:-
 Hollister mjukisbyxor, tog bilden från hemsidan. Har velat ha ett par mjukisbyxor där ifrån så sjukt länge!
                                       Hollister pullover mjukiströja! Sjukt snygg!
 
                                  Det var det här jag fick av mina frendoos!!♡
                                       Det här fick jag av Molly och Amanda ^  
                     I Love raspberry & blackberry showergel och Victoria Secret bodylotion 
                                             Tack så sjukt mycket! Kram!
                                                      Det här fick jag av Alva ^
        The body shop bodybutter i lukten Satsuma (liten) och ett Yankee Candle i lukten Pink Sands
                                                            Tack Alvaaaa!!
 
 
   Lade inte ut bilderna för att skryta eller så! För jag tycker själv att det är kul och se vad andra får:) 
Jag hoppas alla hade en mysig och rolig jul! Jag tycker alla ska vara nöjda och tacksamma med det dom får.         
                                                      Ha det jätte bra! puss♡
Kommentera inlägget här: