eemmaaf.blogg.se

♡to mutch prov♡

Kategori: Allmänt

Hej! Åhååhåhåh, vi har jätte mycket prov och sånt nu, jätte jobbigt! Men snart så blire jullov åh vad jag längtar, slipper alla skit prov o sånt. Har inte bloggat på några dagar men det är för vi har väldigt mycket prov innan betygen ska sättas. Vi hade ett prov på slöjden i tisdags, ett hk prov igår, ett NO prov imorrn (skitsvårt) och sen ett SO prov på torsdag och det kommer säkert komma nån diagnos eller nått skit. Usch för skolan to mutch to handle liksom! Just nu pluggar jag till provet imorrn, men orkar inte sitta i flera timmar och plugga så tog en paus. Som ni ser så går det inte att lägga in en ny header, så som ni ser så har jag ingen. Är verkligen jätte sur vet inte vad som hänt:(
 
Nog med klagandet, idag fick vi veta vem vi ska gå med på nobel, jag ska gå med en som heter Karl. På tisdag så är det nobel då börjar vi 09:40, så vi får 1 timme och 20 minuters sovmorgon yeyy. Jag vet inte när vi slutar men vi ska i alla fall få sluta tidagre än vanligt. Idag så har vi också pratat om vett och etikett, och fått lite info om nobel och sen alla andra tråkiga lektioner.
 
Imorrn ska jag på stan med de bästa och köpa julklappar osv.. Jag längtar så sjukt till jullovet det börjar typ näst nästa fredag i guess? Tror det kommer komma lite fler inlägg på jullovet för så hinner jag ju blogga mycket mer. Hade nog inte så mycket mer att säga så bye!
 
 puss♡
Kommentera inlägget här: